Veelgestelde vragen

Hoe kunnen wij helpen?

    Vraag & antwoord

    Wat kost deelname aan TROEF Buurtenergie?

    Moet ik overstappen van energieleverancier?

    Heeft deelname aan TROEF Buurtenergie impact op mijn energierekening?

    Kan ik eerder stoppen met TROEF Buurtenergie?

    Vinden er werkzaamheden in de straat plaats wanneer TROEF Buurtenergie start?

    Moeten er werkzaamheden in huis plaatvinden voor deelname?

    Hoe is mijn privacy beschermd?

    Hoeveel tijd kost deelname mij?

    Moet ik een app downloaden of programma’s op mijn computer installeren?

    Bij welke winkel kan ik de waardebonnen indienen?

    Hoe lang zijn de waardebonnen geldig?

    Wat gebeurt er met mijn geanonimiseerde gegevens?

    Kan ik zien hoe goed mijn buren scoren en kunnen zij zien hoe goed ik scoor?

    Kan ik zien hoe goed mijn buren scoren en kunnen zij zien hoe goed ik scoor?

    Kan ik zien hoe goed mijn buren scoren en kunnen zij zien hoe goed ik scoor?

    Wat gebeurt er na 1,5 jaar TROEF Buurtenergie?